• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80896
+
-

کمک‌های مردمی  در شور عاطفه‌ها

مدیر کل کمیته‌امداد استان مرکزی گفت: در مرحله نخست شور عاطفه‌ها نزدیک به 2 میلیارد تومان منابع در استان جمع‌آوری شده است. «قنبر موسی‌نژاد» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری با عنوان شور عاطفه‌ها اظهار کرد: کمیته امداد استان 6350 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش دارد که 5700 نفر از آنها دانش‌آموز و بقیه دانشجو هستند. وی افزود: هر سال با کمک خیران برنامه‌ای با عنوان جشن عاطفه برای حمایت از این دانش‌آموزان و دانشجویان و حتی افراد بی‌بضاعتی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: امسال این جشن با عنوان شور عاطفه‌ها و در 2 مرحله برگزار می‌شود که از آغاز آن قبل از ماه محرم بوده و تا 10 مهر ادامه داد. موسی‌نژاد بیان کرد: هدف‌گذاری امسال کمیته امداد استان برای حمایت از این دانش‌آموزان و دانشجویان تهیه بسته حمایتی با میانگین 400 هزار تومان است. 100 هزار تومان از این بسته حمایتی به‌صورت نقدی و از منابع داخلی خود کمیته امداد تهیه می‌شود که تاکنون اعتبار آن به شهرستان‌ها ابلاغ و بیش از 90 درصد آن نیز توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بقیه این بسته حمایتی نیز به‌صورت نقد یا کالا از خیران جمع‌آوری می‌شود. در مرحله نخست شور عاطفه‌ها نزدیک به 2 میلیارد تومان منابع جمع‌آوری شده که نکته مهم این است که منابع جمع‌آوری شده به‌صورت کامل به مددجویان کمیته امداد داده نمی‌شود. مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: در استان 60 مرکز نیکوکاری وجود دارد که اجازه دارند علاوه‌بر کمک به مددجویان کمیته امداد به سایر نیازمندانی که خود آنها تشخیص می‌دهند کمک کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید